«Питання нашої ексклюзивної дистриб’юції бренду «Одеські традиції» було лише питанням часу, — розповідає Влад Под’япольський, керівник напрямку «Продукти» компанії АЛМИ. — Адже ми займаємо лідерські позиції на ринку Одеси саме в тих категоріях, в яких спеціалізується компанія «Аккаржа плюс». Це — соуси та майонези. В цій ніші ми за кілька останніх років суттєво вирвалися вперед і, впевнений, що наша співпраця з «Аккаржа плюс» ще більше посилить наші спільні позиції на ринку».
Нагадаємо, історія соусів під ТМ «Аккаржа» починається з 1991 року. Саме тоді був випущений у новій для споживача тарі майонез «Провансаль». Чотири роки тому підприємство запровадило ряд дій, спрямованих на якісну зміну фінансової та виробничої політики. Було закуплено та замінено фасувальне обладнання, проведена модернізація обладнання з виробництва майонезу та кетчупу, проведені зміни в технологічному процесі й рецептурах. Зараз підприємство, окрім Одеси, здійснює поставки у Вінницьку, Хмельницьку, Львівську, Миколаївську та Київську області.