Новости

Підсумки 2020 року

Головним завданням АЛМИ на 2020 рік повинна була бути робота над підвищенням ефективності внутрішніх процесів, але пандемія внесла свої корективи. Внутрішні реформи довелося впроваджувати паралельно з антикризовими заходами.

Директор з продажів Ярослав Федоров зазначає: «для того, щоб залишатися на місці, доводилося дуже швидко бігти. Але навіть в таких умовах, АЛМИ змогла не просто зберегти позиції на ринку, але й поліпшила результати. Якщо порівнювати ефективність торгових представників та витрат на зарплату у 2020 з попереднім роком, то вона зросла на 8%».

У 2020 році АЛМИ зуміла також на 8% збільшити продажі продукції Ferrero та стати лідером з продажу соусів бренду «Густо» в Україні.

«Ми відчули, що покупець був більш вибірковий у своїх покупках. Люди витрачали гроші «з розумом» — купували лише якісні та потрібні продукти. Завдяки професійній та злагодженій роботі нашої команди, ми змогли наростити продажі продукції компаній Ferrerо, Ролтон, Мономах (ТМ Lovare, «Чайні шедеври»).

У 2020 році АЛМИ перестала працювати з компанією «Королівський смак». Оскільки у нас були сильні компетенції в продажах продуктів майонезної групи, ми провели переговори з виробником майонезів «Оліс» та стали дистриб'ютором їх бренду «Густо». За 3 місяці роботи з цією торговою маркою, ми стали кращими в Україні. Зараз оборот продажів цього бренду в Одесі та Одеській області становить 1,5 млн гривень в місяць. Це при тому, що майонез важка марка для просування на ринку, через те, що людина рідко змінює бренд, до якого звикла», — зазначає директор з продажів Андрій Павлов.

У напрямку «Алкоголь» відбувався розвиток існуючих контрактів. «Ми розшили співпрацю з компанією «Напої плюс» (ТМ Шейки, Рево). У нас з'явився оптовий канал. Територіально розширили контракт з компанією «Алколайн» (ТМ Болград). До Одеської та Миколаївської областей додалася Херсонська.

Ми також активно працювали над розвитком Власних торгових марок. В лінійці нашого бренду Unico з'явилося два нових продукти — ігристе вино Fragolino та винний напій Unico в тетрапаку об'ємом 1 л. У 2020 році компанія Shabo спеціально для нас та торгової мережі «Копійка» розпочала виробництво коньяку 3 та 5 зірок об'ємом 0,75 л» — розповів директор з продажів Ярослав Федоров.

Укр
Made on
Tilda