Новости

Підсумки 2021

Пандемія минулого року внесла свої корективи і цього року, через що першочерговим завданням стало змістити акцент на поглиблення взаємин з чинними партнерами – вивести менш ефективні позиції та оптимізувати прайс-лист.

Незважаючи на те, що можливості щодо розширення контрактів були обмежені – дистрибуторський портфель був поповнений двома ексклюзивними контрактами – з ТОВ «Аккаржа плюс» ( ТМ «Одеські традиції» - соуси та майонезі) та з компанією «GLOBAL BEVERAGE TRADE» ( ТМ «Aznauri» - ігристе вино, тихе вино, коньяк). Територіально – це Одеса та Одеській обл.

Ключові показники минулого року дозволили переглянути контракт і з ТМ «Шабо», наразі компанії АЛМІ належить повний портфель брендів, хоч і на частині Одеси та Одеської обл..- і це привід для нових досягнень, вважає директор з продажу АЛМІ Ярослав Федоров

Перші успіхи є і в non-food категорії.
«Ми підписали контракт з одним із лідерів ринку в цій сфері діяльності - ТМ «Рута» – це паперові рушники, серветки, т/папір та ін. Для нас це стало нагодою не лише отримати новий досвід та розширити свій портфель контрактів, але й задіяти можливості нашої логістики більш ефективно - наша основна продукція недостатньо об`ємна, тож невикористані ресурси обсягу у системі доставки ми цілком змогли покрити цим контрактом! І що найважливіше – порівняно з минулим дистрибутором ми змогли збільшити продаж у 3-х кратному обсязі. Тож дякуємо за довіру!» - підбиває підсумки директор з продажу АЛМИ Андрій Павлов

2021 був плідним і в роботі з ТМ «Копійка» - промоактивність та участь у ціновій газеті дозволяли вести діалог з виробниками (поставниками) більш ефективно, відповідно і збільшувати продажі.

Стосовно показників важливо відзначити, що суттєве зростання відмічалось в кавовій галузі - зріс попит на кавове зерно, і в цілому культура споживання кави стала вищою. Яскравий приклад - кавова група Strauss, яка входить в 3-ку світових лідерів, зросла на 20%! Доречі, по цій групі ми розширили території покриття і відтепер маємо можливість дистрибутивати продукцію на Миколаїв та Миколаївську обл.

В цілому, продуктова група зросла на 10%. За статистикою серед яскравих прикладів – продукція компанії «Оліс», майонез ТМ «Національні Білоруські традиції» - зросла на 37%; продукція компанії «Mareven», вермішель ТМ «Ролтон – на 25%; продукція компанії «Сантрейд», ТМ «Олейна» – на 28%; компанія «Monomakh»,  чай ТМ «Lovare» зросла на 20%; продукція компанії «Еконія», вода ТМ «Малятко», дитяче харчування – на 31%

У напрямку «Алкоголь» відбувалось поглиблення діючих контрактів.
Загальні показники зросли на 18%  
Лідером росту стала власна ТМ «Unico». В 21 році вона зросла на 65%, в першу чергу за рахунок розширення асортименту. Також значний приріст по ТМ «Шабо» - 40%; Торговий Дім АВ ,ТМ Green Day, ТМ «Аджарі» - на 37%, та ТМ «Французький бульвар» наразі з ТМ «Одесса» - приріст 26%.



Тож пишатися є чим!


Укр
Made on
Tilda