Новости

Як завдяки проекту фасування АЛМИ стала лідером з продажу вагових цукерок в Україні

У 2020 році компанія АЛМИ запустила проект з фасування вагових цукерок. В упаковку по 1 кг компанія фасує цукерки Snickers, Bounty, Milky Way, Twix, Mars. За півроку роботи, проект показав відмінні результати. Продажі зросли на 61%. Це один з кращих результатів в Україні.

«Сучасний покупець звик до вагових товарів. Для нього такі покупки зручні та практичні, тому що можна придбати саме стільки товару, скільки необхідно. Компанія «Марс Україна» випускає продукцію в коробках обсягом від 6 до 10 кг. Для торгових точок формату «магазин за прилавком» такий обсяг великий. Тому, півроку тому ми запустили проект фасування вагових цукерок в упаковку по 1 кг. Підкреслю, що одночасно з АЛМИ подібні проекти запустили й інші українські дистриб'ютори, але кращі показники саме в АЛМИ», - зазначає керівник напрямку Леся Івахненко.

Позитивний досвід фасування цукерок АЛМИ застосувала на інші товари. В упаковку по 100 г компанія фасує також сухі корми для тварин ТМ Whiskas і Kitekat.

«Фасовка сухих кормів для тварин розв'язувати іншу задачу. Вона забезпечує доступність продукту широкому колу покупців. Поясню на прикладі. Вартість 100 г продукту одного і того ж виробника в мішку об'ємом 16 кг і в упаковці, наприклад, 400 г не однакові. У великому мішку продукт завжди дешевше. Тобто коли ми фасуємо сухий корм з мішка в упаковку по 100г, ми отримуємо товар за нижчою ціною. А наші покупці дуже чутливі до питань ціноутворення.
Щоб реалізувати проект з фасування сухого корму, ми протягом короткого терміну розробили етикетку й упаковку, а також налагодили фасовку у власному цеху. Благо, у нашій компанії є для цього можливості й сучасне обладнання».

Відзначимо, обладнання власного фасувального цеху АЛМИ дозволяє організувати фасовку й упаковку будь-яких харчових продуктів і забезпечує високу точність дозування ваги.

Укр
Made on
Tilda